BESTEL 2 ARTIKELS EN KRIJG JE 3de GRATIS

Veelgestelde vragen

Wanneer zal mijn bestelling worden geleverd?

Nadat we jouw betaling hebben ontvangen, kan het tot 48u duren om je bestelling klaar te maken voor verzending. Hier wordt geen rekening gehouden met weekends en feestdagen. Onze standaard levertermijn bedraagt 12 werkdagen. Aankopen geplaatst na 20:00 zullen pas de volgende werkdag behandeld worden.

Vanwege de recente ontwikkelingen omtrent het COVID-19 virus kunnen er jammer genoeg vertragingen voor de bestellingen optreden. Hierdoor kan het zijn dat je jouw pakketje later dan verwacht aankrijgt. Onze oprechte excuses voor deze onaangename situatie. We doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren, maar houd er rekening mee dat deze vertraging kan ondervinden. We danken jullie voor het begrip.

Kan ik mijn accessoire(s) terugsturen?

We bieden 180 dagen retourrecht aan voor alle bestellingen! Bij TrendBody krijg je tot 180 dagen na levering het volledige bedrag van jouw bestelling terugbetaald.

Neem contact op via info@trendbody.be om jouw retour te bespreken met onze klantenservice.

Meer informatie vind je op onze pagina "Verzending & Retour"

Waar gebruik ik mijn kortingscode?

Je kan je kortingscode bij het afrekenen gebruiken. Wanneer je in het afrekenproces zit open je het bestellingsoverzicht en geef je daar jouw kortingscode in. Anderzijds kan je in de laatste stap van het afrekenproces, bij het kiezen van je betaalmethode, jouw kortingscode gebruiken in het vakje "kortingscode". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

Hoe maak ik gebruik van de actie "Bestel 2 artikels en krijg je 3de gratis"?

Wanneer je 2 artikels (eender welke) in je winkelmandje legt, krijg je van ons een extra artikel naar keuze cadeau!

Als je deze 2 artikels hebt toegevoegd aan je winkelmandje, voeg je simpelweg nog een extra artikel (keuze van onze volledige website) toe en de korting zal meteen worden toegepast.

Het goedkoopste artikel in je winkelmandje zal volledig gratis worden toegevoegd.

Hoe pas ik mijn bestelling aan?

Als je iets wil aanpassen aan je bestelling, contacteer ons dan zo snel mogelijk. Eens we jouw bestelling hebben verwerkt, kunnen we geen aanpassingen meer doorvoeren.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?

Wanneer je een bestelling plaatst bij Trendbody heb je altijd 24u de tijd om jouw bestelling te annuleren. Nadat deze 24u voorbij zijn beginnen wij met het verwerken van jouw bestelling en dan kan deze niet meer geannuleerd worden.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als het annuleren van jouw bestelling niet lukt.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer wij jouw bestelling hebben verstuurd, krijg je van ons een e-mail als bevestiging met daarin jouw bestellingsnummer. Dit nummer kan je dan invoeren op onze Track & Trace pagina om zo jouw pakketje te volgen.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, waar is mijn pakketje?

Kijk altijd eerst op onze Track & Trace pagina naar de status van jouw bestelling. Hier worden altijd de laatste verzendupdates van jouw bestelling weergegeven. Wanneer wij jouw bestelling hebben verstuurd, krijg je van ons een e-mail als bevestiging met daarin jouw bestellingsnummer. Dit nummer kan je dan invoeren op onze Track & Trace pagina om zo jouw pakketje te volgen.

Tijdens de levering kan het pakketje worden tegengehouden door de Belgische of Nederlandse douane. Dit is een willekeurig controleproces dat ze uitvoeren om te controleren of de artikels voldoen aan de wetgeving. Door dit proces kan het zijn dat jouw pakketje een aantal dagen wordt vertraagd, hier hebben wij geen controle over. Moest dit gebeuren bij jouw bestelling zullen we dit altijd op tijd aan jou laten weten zodat je op de hoogte bent van een eventuele vertraging

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Bestellen en betalen in de TrendBody webshop is 100% veilig. Op deze pagina staat beschreven hoe wij betalingen afhandelen. In de TrendBody shop accepteren we PayPal, Bancontact, kredietkaarten (Mastercard, Visa, American Express) en internetbankieren via iDEAL, KBC en Belfius.

Wij streven er naar om jou als klant van zoveel mogelijk bekende betaalmethodes te voorzien. Onze partner voor het afhandelen van betalingen is Mollie (https://www.mollie.com). Betrouwbaarheid en veiligheid zijn bij online transacties de belangrijkste aspecten. Met dit gegeven als uitgangspunt gebruikt Mollie de modernste beveiliging en versleuteling. Zo ben je altijd en overal beschermd tegen online fraude.

Hoe vervang ik de batterij van mijn horloge?

Al de batterijen in onze horloges kan je vinden in bijna elke elektro winkel en bij de meeste juweliers en horloge makers. Elke horloge maker of juwelier zou je moeten kunnen helpen bij het vervangen van de batterij van jouw horloge. We raden je af om jouw batterij zelf te vervangen, aangezien hier specifiek gereedschap voor nodig is en je zou jouw horloge kunnen beschadigen.

Welk leer wordt gebruikt voor de horloges en armbanden?

Onze horloge en armband riemen worden gemaakt van skai leer.

Kan ik een andere maat krijgen voor een accessoire wanneer deze niet past?

Uiteraard, al onze sieraden kan je binnen de 180 dagen na levering omruilen voor een andere maat. Echter zijn bepaalde artikelen enkel beschikbaar in één maat. Neem bij vragen even contact met ons op via info@trendbody.be zodat we jou kunnen verder helpen.

Is er een garantie op mijn horloge?

TrendBody geeft een beperkte garantie dat de horloges vrij van fabricagefouten worden geleverd, voor een periode van 365 dagen vanaf de datum van aankoop. Simpelweg, als de horloge onderdelen of het mechanisme niet juist werkt, en het is onze fout, zullen we jouw horloge volledig gratis repareren of vervangen.

De garantie dekt geen normale schade door de armband te dragen, kapot te trekken, wanneer er krassen op komen of diefstal. Hieronder valt ook waterschade, batterijen, accidentele glasschade en schade aan de riem. Een bewijs van aankoop is nodig voor elke garantieclaim en dienstaanvraag.

Horloges moeten op gepaste wijze behandeld en gedragen worden. Enige vorm van misbruik van de horloges zal de garantie laten vervallen.

Is er een garantie op mijn armband?

TrendBody garandeert dat de armbanden vrij van fabricagefouten worden geleverd, voor een periode van 365 dagen vanaf de datum van aankoop.

We moeten verwittigd worden als het accessoire al beschadigd is bij het leveren. De garantie dekt geen normale schade door de armband te dragen, kapot te trekken, wanneer er krassen op komen of als deze wordt gestolen.

Armbanden moeten op gepaste wijze behandeld en gedragen worden. Enige vorm van misbruik van de armbanden zal de garantie laten vervallen.

Waarom heeft Trendbody geen telefoonnummer?

Trendbody heeft geen callcenter en we kunnen momenteel grote hoeveelheden telefoontjes nog niet behandelen, we werken hier aan voor in de toekomst.

Het TrendBody merk werd online gebouwd, inclusief onze klantenservice. Het kan zijn dat je af en toe een geautomatiseerd antwoord krijgt maar al onze contactkanalen worden nagekeken en behandeld door personen die bereid zijn jou zo snel en goed mogelijk te helpen.